Які були мотиви для створення власної торгової марки?
Група компаній ТМ «ВІЛІЯ» займається широким спектром виробничої діяльності в аграрній сфері, проводить увесь цикл виробництва – від підготовки земельних ділянок, посівів, вирощення зернових культур до переробки та фасування готової продукції.
Після того, як нами було напрацьовано технології отримання борошна з стабільними якісними показниками, розроблено ТУ (технічні умови) нового (покращеного вищого) сорту борошна «Екстра», постало питання виходу на ринок з продукцією під власною торговою маркою.
Назва марки «ВІЛІЯ» утворена шляхом об’єднання імен дітей засновників підприємства – Віталій та Лілія. Як на мене, то це ознака найвищої відповідальності власників марки за свою продукцію. До того ж Вілія – це свято напередодні Різдва на Західній Україні, а значить несе в собі національну історію.
Крім того, марка потрібна для того, щоб допомогти покупцям швидко знайти потрібний їм продукт – виділити його серед інших. Щоб купляючи продукцію торгової марки «ВІЛІЯ» споживач розумів, що купує якісний продукт, виготовлений українським виробником за найвищими стандартами.
Ми працюємо над тим, щоб наша торгова марка стала брендом для наших покупців.
Що ви робите для того, щоб просувати ваш продукт та розвивати марку?
До просування торгової марки, для формування бренду, не існує унікального підходу. Методів існує багато, а результат такої роботи завжди унікальний.
Фундаментом марки «ВІЛІЯ» є стабільно висока якість та доступна ціна нашої продукції.
На мій погляд, самий ефективний спосіб донести інформацію про бренд людям, це простота.
Нинішній світ переповнений різноманітною рекламою. Наприклад, жителі міст переглядають за день декілька тисяч рекламно-інформаційних повідомлень. Це і зовнішня реклама на вулицях, в торгових закладах, по телебаченню, реклама в інтернеті і т.п. Надіятись, що ще одне 1001 повідомлення стане для прийняття рішення про купівлю саме нашого продукту вирішальним було б просто наївно.
Позитивний відгук нашого покупця, порада знайомим чи рідним купити саме борошно ТМ «ВІЛІЯ» більш цінний, ніж тисячі рекламних повідомлень на Біг-Бордах.
А для цього треба відповідати потребам покупців та виправдовувати їх довіру.
Споживачу не треба розповідати, що саме у вас є, йому потрібно запропонувати те, що потрібно саме йому.
Покупець сам робить свій вибір і нав’язати йому його не вдасться. Тому, ми підлаштовуємо свої можливості під потреби споживачів. Виготовляючи свою продукцію, ми відштовхуємось від того, що потрібно та яку цінність несе наш продукт споживачам.
Так, наприклад, борошно вищого сорту ТМ ВІЛІЯ «Екстра», гідно оцінюють, як пекарі харчових мереж, так і господині, що займаються випічкою здоби.
Створюючи продукцію «ВІЛІЯ», ми, в першу чергу, орієнтуємось на потреби покупця, на те скільки буде коштувати для покупця наш продукт та як зробити покупку максимально зручною.
Наприклад, для упакування борошна ТМ «ВІЛІЯ» вагою 2, 3 та 5 кілограмів ми використовуємо лише паперові пакунки з фінського паперу, що запобігає висипанню борошна при переносці. Для покупців, які звикли купувати борошно більшими об’ємами, фасуємо в мішки 10 та 25 кілограмів.
Ми намагаємось надати про свою марку максимальну кількість інформації та збираємо відгуки від споживачів. До прикладу, нещодавно на фестивалі національної кухні у м.Луцьк, наші спеціалісти приготували куліш, використавши нашу крупу «Арнаутку», що виготовляється з твердих сортів пшениці та особливо корисна через свої поживні властивості та хороший смак. Більшість гостей, що спробували цю страву відразу купували «Арнаутку» від ТМ «ВІЛІЯ» й собі.
Яких результатів ви досягли та до чого прагнете?
Найкраще про бренд запитати у покупців. Ми вважаємо хорошим результатом вже те, що об’єм реалізації нашої продукції зростає. Все більше покупців купують продукцію ТМ «ВІЛІЯ», як свою головну марку, зросла обізнаність покупців про те, що це за марка, що її виробляють у Луцьку, що вона із зерна, що зібране на місцевих полях.
Чудовим результатом вважаємо й те, що такі місцеві виробники хлібобулочних виробів, як ТМ «Теремно», ТМ «Кичкарівка» та ряд інших виробництв, використовують саме наше борошно. ТМ «ЛІМО» використовує нашу продукцію для виготовлення стаканчиків для морозива, а в багатьох областях великі торгівельні мережі, такі як, наприклад, «АШАН» виготовляють випічку під власною маркою.
Що до планів на майбутнє, то нам ще є куди рости. Ми працюємо над розширенням дистрибуції, щоб продукцію ТМ «ВІЛІЯ» покупець міг легко знайти в кожному магазині. Зупинятись на досягнутому не можна, бо ринок динамічний, треба постійно бути «на одній хвилі» з споживачами та відповідати їх очікуванням.